Общи Условия
I. ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ
Настоящите “Общи условия” уреждат взаимоотношенията между „БестКеар 388“ ООД (наричан по-долу bestcare.bg), от една страна, и потребителите на електронни (интернет) страници и услуги, намиращи се на домейн www.bestcare.bg (наричани за краткост “сайт”), от друга страна.
Тези условия обвързват всички потребители на онлайн магазина BestCare.bg
С натискането на всеки един обект, линк или бутон, разположени на страниците на BestCare.bg (с изключение на линка към настоящите “Общи условия”), потребителят се съгласява, изцяло приема и се задължава да спазва тези “Общи условия”.
II. ДАННИ ЗА ТЪРГОВЕЦА
„БестКеар 388“ ООД е дружество, регистрирано на територията на Република България, със седалище и адрес на управление: гр. Варна ул. Радост 2 и ЕИК: 148041132, рег. номер по ДДС BG148041132
III. РЕГИСТРАЦИЯ НА ПОТРЕБИТЕЛСКИ ПРОФИЛ
Регистрацията на потребителски профил в BestCare.bg НЕ е задължителна, за да използвате сайта, да правите поръчки или да задавате въпроси посредством предоставените форми за попълване. За да използвате предимствата на потребителски профил в BestCare обаче, първо трябва да регистрирате такъв. С него ще получите възможност да извършвате по-лесно валидни заявки за закупуване на предлаганите в BestCare.bg стоки, както и редица предимства като съхраняване на данни за доставката, удобен преглед на историята на минали поръчки, техния статус и съдържание, за да следите по-лесно тяхната цена, да се възползвате от специални промоционални предложения и програми за лоялни клиенти и т.н.
При регистрацията трябва да въведете Вашето име и фамилия, e-mail, телефон(и) за връзка. Необходимо е да изберете и парола. След като се регистрирате успешно, при всяка отделна поръчка, имате възможност да коригирате Вашия телефон за контакт и адрес за доставка, както и да посочите Ваш представител, който да приеме поръчката. С отбелязване в полето “Съгласен съм с “Общите условия” клиентът извършва електронно изявление по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис, с което декларира, че е запознат с настоящите “Общи условия” и ги приема.
След регистрация придобивате потребителско име и парола, като BestCare Ви препоръчва да пазите тяхната конфиденциалност. Не предоставяйте паролата и потребителското си има на трети лица, като при съмнения за злоупотреба, веднага ни сигнализирайте.
IV. ПОВЕРИТЕЛНОСТ НА ДАННИТЕ
Личните данни, които BestCare получава при регистрацията, ще бъдат използвани единствено за обслужване на потребителите – приемане и изпълнение на поръчки, доставяне на информация под формата на информационен бюлетин и връзка с потребителите в случай на възникнали проблеми, свързани с поръчката. BestCare.bg гарантира, че въпросните данни няма да бъдат предоставяни под никаква форма на трети лица или използвани за цели, различни от гореописаните, освен в случаите предвидени в действащото законодателство.
Потребителският акаунт на конкретен потребител може да бъде изтрит от базата данни на BestCare.bg заедно с прилежащите към него данни, по всяко време при желание от страна на потребителя.
Потребителите, абонирани за информационния ни бюлетин, могат да прекратят абонамента си по всяко време.
V. ПОРЪЧКА
Поръчките се приемат на сайта 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, включително в почивните дни и в дните на официалните празници. За да се генерира поръчка през сайта, не е задължително да регистрирате потребителски профил. Поръчването на определена/и от потребителя стока/и се извършва чрез бутоните “Добави в количката” на страницата на всеки продукт и на страница със списък от продукти. Тези бутони добавят избрания продукт в потребителската количка, след което потребителят има възможност да добави още продукти в нея или да продължи към завършване на поръчката.
При завършване на поръчката, потребителят има възможност да прегледа продуктите, които е решил да закупи, техните цени и крайната сума за плащане, както и да се възползва от допълнително намаление, ако разполага с ваучер за отстъпка или друг промоционален код. Потребителят може да завърши поръчката с вече регистриран потребителски профил, да регистрира нов профил или само да попълни изискваните данни за платец и получател на пратката: имена, e-mail, телефон, адрес, както и да избере начина на плащане. След финализирането на поръчката и изпращане на така направената заявка, на посочения e-mail ще бъде изпратено потвърждение със записа на въведената информация. За всеки етап от обработването на поръчката (потвърждаване на наличност, изпращане и други) потребителят ще бъде уведомяван от оператор по е-майл или телефон, като статуса на текущата, както и на предишни поръчки, потребителят може да следи и от своя потребителски профил в BestCare.bg, ако e използвал такъв.
Поръчките и запитванията от страна на клиентите се обработват от операторите на BestCare.bg в рамките на работното време, обявено в раздел За контакти.
Непотърсени пратки
При непотърсени и невзети пратки в срок, имаме право да добавим вашите данни към база данни за некоректни клиенти. При предходни неполучени пратки, магазина си запазва правото ДА НЕ изпълнява поръчки, като не дължи никакво обезщетение или информация към клиента.
VI. ЦЕНА НА ПОРЪЧКАТА
Крайната цена на поръчката се калкулира като сбор от цените на поръчаните продукти. Всички цени са с включен ДДС и не подлежат на промяна от момента на поръчване до момента на плащане. Към цената на поръчаните стоки може да бъде добавена и такса за доставка, в зависимост от избраните от клиента продукти и дестинация на пратката.
BestCare.bg има правото да променя обявените в сайта цени, без предварително да уведомява потребителите за това. При допуснатa техническa грешкa при публикуване на цените BestCare.bg има правото да откаже поръчката и не дължи обезщетение по никакъв начин на потребителя и в такъв случай BestCare.bg се задължава да върне предварително заплатената от клиента сума, ако има такава.
VII. ПРОБЛЕМИ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА
Изпълнението на Вашата поръчка може да бъде възпрепятствано поради някоя от следните причини:
1. Една или всички от поръчаните стоки не са в наличност; в този случай ние ще установим контакт с Вас в най-кратък срок.
2. Не е извършено плащане (забавяне на плащането) от страна на потребителя, ако е избрал банков превод.
3. Потребителят е посочил грешен или непълен адрес за доставка.
4. Липса на телефон за контакт с потребителя.
При възникване на проблеми с доставката по наша вина всички допълнителни разходи по изпращане или приемане на стоките са за наша сметка. Във всички останали случаи последващо изпращане на пратката ще бъде за Ваша сметка.
VIII. НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ
1. Плащане при доставка (наложен платеж): При получаване на стоката плащате дължимата сума на куриера. Заплащането при избрана опция “Наложен платеж” се извършва само в български лева.
2. Плащане по банков път: Заплащането на дължимата сума се извършва чрез банков превод в указаната от BestCare банкова сметка; при получаване на стоката не дължите плащане на куриера.
IX. ОТКАЗ ОТ ПОРЪЧКА И ВРЪЩАНЕ НА СТОКА
Всеки потребител (ако е физическо лице) има право да върне закупената от него една или повече стоки в рамките на 14-дневен срок от датата на получаването им, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина за връщането.
Потребителят е длъжен да съхранява получените стоки, тяхното качество и безопасност до момента на тяхното връщане при BestCare.bg. Върнатата стока трябва да е в оригиналната си опаковка, да не е употребявана и да не е нарушен нейният търговски вид (напр. разкъсана опаковка, премахнати етикети, липсващи части и др.) и да е придружена с всички съпътстващи я документи – касова бележка и/или фактура, гаранционна карта, упътвания за употреба и др.
Транспортните разходи по връщане на стоката от клиента към BestCare са за сметка на клиента.
BestCare възстановява в пълен размер сумите, получени от потребителя, включително разходите за доставка до адреса на потребителя (ако са били начислени такива), не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си на отказ по реда описан в чл. 52 от ЗЗП.
ВАЖНО!!! Поради хигиенни съображения BestCare има право да откаже да приеме връщане на козметичен продукт, за който има съмнения, че е бил отварян и ползван. Козметичен продукт с премахнати защитни елементи и лепенки, когато такива са налични, не подлежи на връщане.
X. РЕКЛАМАЦИИ ПРИ УВРЕДЕНА ИЛИ ЛИПСВАЩА ПРАТКА
Задължение на клиента (получателя) е да отвори доставената пратка в момента на нейното получаване, в присъствие на куриера, и да провери за щети по пратката или липси от нейното съдържание, които се дължат вследствие на транспортирането.
Рекламация за увредена пратка се прави в момента на получаване на пратката и в присъствието на куриер, с който се попълва констативен протокол в три еднообразни екземпляра. Клиентът (получателят на пратката) е длъжен да изиска оригинала и копие от протокола, след което да се свърже с представител на BestCare за завеждане на рекламацията. BestCare се ангажира с безплатна подмяна на повредения/липсващия артикул или възстановяване на заплатената от клиента сума, само след предоставянето на протокола от страна на клиента.
XI. СПОРОВЕ И ЖАЛБИ
При възникнали ситуации във връзка с неуредени въпроси, клиентът има право да отправи спорните въпроси към наш сътрудник на посочения за коресподенция адрес.
(1) Комисия за защита на личните данни
Адрес: София 1592, бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2,
тел.: (02) 940 20 46
факс: (02) 940 36 40
Email: kzld@government.bg, kzld@cpdp.bg
Уеб сайт: www.cpdp.bg
(2) Комисия за защита на потребителите
Адрес: 1000 гр. София, пл.”Славейков” №4А, ет.3, 4 и 6,
тел.: 02 / 980 25 24
факс: 02 / 988 42 18
гореща линия: 0700 111 22
Уеб сайт: www.kzp.bg
Регистрация по Закона за данък върху добавената стойност № BG148041132